Aile Hukuku

aile avukatı

Boşanma ve Aile Hukuku

Aile ve boşanma hukuku alanında uzman olan Leges Hukuk Bürosu, İstanbul boşanma avukatı olarak aşağıdaki alanlarda avukatlık hizmetleri vermektedir.

Anlaşmalı Boşanma

Eşlerin boşanma ve boşanmanın hukuki neticeleri konusunda anlaştığı ve çok hızlı sonuçlanan boşanma davalarıdır.

Çekişmeli Boşanma

Tarafların boşanma, velayet, nafaka veya tazminat gibi konularda anlaşamadığı için nispeten çok daha uzun süreden boşanma davalarıdır.

boşanma davası

Evlilik sözleşmesi yapılmasa dahi eşler, karmaşık bir mal rejimi olan edinilmiş mallara katılma rejimine tabi olacak ve boşanma durumunda malların tasfiyesi zor olacaktır. Bu nedenle evlilik sözleşmesi yapılarak daha basit mal rejimlerinin seçilmesini tavsiye ediyoruz.

Boşanma davaları sıkı usül kurallarının uygulandığı ve hakların çeşitli yasal sürelere bağlandığı davalardır. Davayı takip edecek bilgisi veya zamanı olmayan kişilerin boşanma avukatı ile çalışması uygun olacaktır.

Bu tamamen boşanma davasının türüne hangi adliyede açıldığına ve mahkemenin iş yoğunluğuna bağlı olduğu gibi dosyanın bir avukat tarafından takip edilip edilmediği de boşanma süresini etkilemektedir.

Açılacak veya takip edilecek boşanma davasının anlaşmalı mı yoksa çekişmeli mi olacağı ve dacanın gerekçesi ile delil durumu avukatlık ücretlerini etkilemektedir. Net bir ücret bilgisi almak için bize telefonla ulaşabilirsiniz.

Çalışma Alanımıza Giren Aile Hukuku Davaları

• Anlaşmalı boşanma davası,
  • Çekişmeli boşanma davası,
  • Zina davası,